Ikonický Beverly Hills Hotel dostal spa upgrade od Dioru

Legendární losangelský hotel nepotřebuje další důvody, proč nalákat zvídavé hosty. I tak najdete letos v létě v Beverly Hills Hotel speciální pop-up, který vznikl ve spolupráci s módní značkou Dior. Ta přináší obměnu stylového designu, limitovanou kolekci i exkluzivní spa hned u bazénu.

Dioriviera pop-up doslova zahalil prostředí bazénu, lehátka, slunečníky i cabany v ikonickém odpočinkovém hotelovém set-upu Pink Palace do motivu Toile de Jouy, kterým je francouzský fashion brand proslulý. Vzor v tónech růžové a šedé dal vzniknout i celé kapsulové kolekci, jejímž highlightem je „suvenýr“ v podobě kabelky s nápisem Beverly Hills.

Stylový motiv, který navrhla kreativní ředitelka značky, Maria Grazia Chiuri, však pokrývá i čepice, kaftany, trička, minisukně, boty, visory, ručníky, lahve na vodu, plážové židle a další módní, interiérové a sportovní doplňky, v jejichž čele stojí sbratelský surf. Skvělý dárek obstarají také pingpongové pálky s typickým vzorem značky. Ceny v pop-upu začínají na 250 amerických dolarech, nejdražším kouskem je zmiňovaný designový surf.

Růžový wellness u bazénu

Chcete se rovnou oddat spa rituálům pod hlavičkou Dioru? Ani to není problém, pouze v Los Angeles si je ale užijete přímo v cabanách u bazénu, kde seženete i Dioriviera parfém s vůní růží a fíků vytvořený ve spolupráci se parfemářskou značkou Francis Kurkdijan. Spa menu pak nabízí v Les Jardin de Reves Dior Spa Cabana hned čtyři procedury pro ženy i pro muže, z nichž si každý vybere podle svých aktuálních potřeb.

Antioxidační rituál L’Or de Vie Miracle vás zbaví tenze v obličeji a přinase rozzářenou pleť, zatímco Prestige Haute Precision se postará o perfektní kontury očí, rtů i celého obličeje a stimuluje regeneraci buněk. Další dvě procedury spočívají v masáži. New Body Look je zeštíhlující a zpevňující rituál, zatímco název Constellation Body skrývá hloubkovou relaxační masáž, kterou si užije naprosto každý. Sladký feeling proslulého růžového designu Pink Palace pak můžete dokonce i ochutnat, Dior si totiž k bazénu přistavil i vlastní stánek se zmrzlinou.

Mohlo by vás zajímat

NewsSeznamte se s novou érou pojízdné ikony

Uběhlo již třicet let od chvíle, kdy Audi uvedlo na trh model A4, který se stal ikonou střední třídy. Nyní je čas na další krok vpřed, na nástupce kultu, který s sebou přináší významné inovace. Před třemi dekádami jsme si museli zvyknout, že se z Audi 80 stala A4. Teď se opět musíme adaptovat: Audi A4 je teď Audi A5.