Luxury Travel Digest je tady

Naše vydavatelství Luxury Guide International, s. r. o. uvedlo na trh očekávaný nový titul. Luxury Travel Digest se jako první mediální projekt na českém a slovenském trhu zaměřuje na segment high-end cestování. Magazín vznikl fúzí původního titulu z rodiny Luxury, Luxury Travel , a časopisu Travel Digest s dvacetiletou tradicí. Ten vydavatelství Luxury Guide International v zimě převzalo od 1. Distribuční společnosti Amary Zemplinerové.

První edice pololetníku Luxury Travel Digest vyšla 9. května 2022. Časopis o celkem 224 stranách je k dostání v prodejní síti Mediaprint-Kapa, ale primárně sází na přímou distribuci směřovanou k vysokopříjmové klientele především z řad privátních i institucionálních investorů, majitelů firem a top managementu. Přímou a prodejní distribuci doplňuje volná distribuce ve VIP letištních saloncích, pětihvězdičkových hotelech po celé České a Slovenské republice, v restauracích a v prémiových třídách vlaků Leo Express.

„V high-end cestování vidíme velký potenciál a správnost našeho cílení do tohoto segmentu potvrzují i statistiky. Luxusní cestování zaznamenalo v roce 2021 návrat do předcovidového období a insideři trhu očekávají další růst. Obecně se cestuje méně, v nejvyšším segmentu big spenders ovšem naopak více,“ vysvětluje Jitka Krulcová, publisherka Luxury Guide International a dodává: „Region střední a východní Evropy je v cestovatelském businessu aktuálně jedním z nejrychleji se rozvíjejících a Češi mají na tomto růstu velký podíl. Jejich zájem o naše témata je tedy nezpochybnitelný.“

Luxury Travel Digest vychází na prémiovém papíru s velkorysou grafikou, kterou pro vydavatelství zpracoval art director Tom Garcy. Titulka prvního vydání je věnována Švýcarsku, na dalších stranách se pak objevují destinace jako je Sicílie, Dubaj, Japonsko, Zambie, Norsko, ale i Chorvatsko nebo Dolomity. „Zimu a začátek jara jsme zasvětili intenzivní práci na designu časopisu a jeho obsahové koncepci. Nastavený standard považujeme za závazný, a i do budoucna se chceme věnovat především autentickým reportážím a přinášet cestovatelskou inspiraci v mezinárodní kvalitě,“ komentuje vydání Jitka Krulcová. 

Mohlo by vás zajímat

NewsNově otevřeno: Six Senses Rome

Luxusní hotelová síť Six Senses se zasloužila o jeden z nejpopulárnějších hotelových openingů tohoto roku. Zároveň si zažívá svou premiéru…