Mexický hotel Maroma se vrací s dotekem LVMH

Ikonický hotel Maroma, A Belmond Hotel, Riviera Maya opět otevře své brány do neokoukané destinace mexického Karibiku už příští jaro. Jaké inovace přinese grandiózní reopening?

Maroma, A Belmond Hotel, Riviera Maya opět uvítá své hosty na konci května roku 2023. Dechberoucí lokalita mezi tropickým pralesem a pobřežím Karibiku se dočká kompletní renovace, která je zároveň severoamerickou premiérou společnosti Belmond pod novým majitelem, luxusním konglomerátem Moët Hennessy Louis Vuitton. Hotel po své transformaci představí deset apartmá přímo u oceánu s vlastním bazénem a zahradou, wellness zážitek s beauty brandem Guerlain či gastronomický upgrade pod vedením mexického šéfkuchaře Daniela Camacha.

Respekt k architektuře

Rekonstrukce probíhá v souladu s udržitelnými trendy a designérka Tara Bernerd, která má celý projekt na starosti, se spojila s lokálními umělci, aby oslavila mexické kořeny ikonického hotelu. Původní architektura bude zachována a každé apartmá i vila zůstane na privátní části pláže. Tři hotelové bazény se dočkají vlastního redesignu. Maroma zároveň poslouží jako exhibice mexického umění a designu. Celých 80% nábytku, decoru a vybavení vzniká v dílnách mexických řemeslníků – od lustru z foukaného skla, přes hliněné květináče a nádoby až k tradičním dlaždicím.

Mayské spa a mexický gourmet

Wellness v hotelu Maroma uvítá své první Guerlain Spa v Latinské Americe. Procedury si hosté užijí s výhledem do džungle a interiér bude vybavený v lokálním uměleckém stylu. Tělové i pleťové rituály jsou zase inspirované více než 3 000 let starými mayskými praktikami.

Šéfkuchař Daniel Camacho pak oslaví mexickou gastronomickou diverzitu v restauraci Casa Mayor. Devadesát procent využitých ingrediencí pochází z Mexika a menu vzdává hold mexické kuchyni s moderním twistem. Nebude chybět ani bar Bambuco, který nabídne lokální vína, koktejly z tequily nebo selekci mezcalu. Na party pak poslouží Freddy’s Bar s živou hudbou u pláže.

Podpora lokálních umělců i přírody

Kulturní aspekt splní i fokus na lokální fotografii díky kreativnímu konceptu s názvem Fotografía Maroma. První čtyři fotografové, Patricia Lagarde, Javier Hinojosa, Ilán Rabchinskey a Margot Kalach, vystaví svá díla i na Art Baselu v Miami i na dalších uměleckých eventech po celém světě. Maroma se spolu se značkou Guerlain také iniciativně postaví na ochranu ohroženého druhu včely melipona, vodních želv a místního ekosystému.

Mohlo by vás zajímat

NewsNew York Fashion Week právě začíná: Jak odstartuje módní měsíc?

Newyorský týden módy neboli NYFW se koná dvakrát ročně, aby v únoru předvedl designové kolekce pro nadcházející podzim a v září na další jaro. Právě tento systém dává možnost nákupčím, stylistům a novinářům, aby mohli naplánovat, jak novinky do své práce implementují. Svatá čtveřice módních týdnů se odehrává v Londýně, Miláně, Paříži a její grandiózní úvod probíhá právě v New Yorku. Jaké novinky přináší ten aktuální New York Fashion Week?

NewsZnáme evropské město kultury pro rok 2026. Kam naplánovat cestu?

Společně se slovenským městem Trenčín se pro rok 2026 stane Evropským hlavním městem finské Oulu. Přestože mnozí tvrdí, že na rozdíl od Helsinek nemá mnoho turistických atrakcí, město chce rok 2026 využít k tomu, aby všechny přesvědčilo o opaku. Vyplatí se metropoli na severu Finska navštívit?