Mexický hotel Maroma se vrací s dotekem LVMH

Ikonický hotel Maroma, A Belmond Hotel, Riviera Maya opět otevře své brány do neokoukané destinace mexického Karibiku už příští jaro. Jaké inovace přinese grandiózní reopening?

Maroma, A Belmond Hotel, Riviera Maya opět uvítá své hosty na konci května roku 2023. Dechberoucí lokalita mezi tropickým pralesem a pobřežím Karibiku se dočká kompletní renovace, která je zároveň severoamerickou premiérou společnosti Belmond pod novým majitelem, luxusním konglomerátem Moët Hennessy Louis Vuitton. Hotel po své transformaci představí deset apartmá přímo u oceánu s vlastním bazénem a zahradou, wellness zážitek s beauty brandem Guerlain či gastronomický upgrade pod vedením mexického šéfkuchaře Daniela Camacha.

Respekt k architektuře

Rekonstrukce probíhá v souladu s udržitelnými trendy a designérka Tara Bernerd, která má celý projekt na starosti, se spojila s lokálními umělci, aby oslavila mexické kořeny ikonického hotelu. Původní architektura bude zachována a každé apartmá i vila zůstane na privátní části pláže. Tři hotelové bazény se dočkají vlastního redesignu. Maroma zároveň poslouží jako exhibice mexického umění a designu. Celých 80% nábytku, decoru a vybavení vzniká v dílnách mexických řemeslníků – od lustru z foukaného skla, přes hliněné květináče a nádoby až k tradičním dlaždicím.

Mayské spa a mexický gourmet

Wellness v hotelu Maroma uvítá své první Guerlain Spa v Latinské Americe. Procedury si hosté užijí s výhledem do džungle a interiér bude vybavený v lokálním uměleckém stylu. Tělové i pleťové rituály jsou zase inspirované více než 3 000 let starými mayskými praktikami.

Šéfkuchař Daniel Camacho pak oslaví mexickou gastronomickou diverzitu v restauraci Casa Mayor. Devadesát procent využitých ingrediencí pochází z Mexika a menu vzdává hold mexické kuchyni s moderním twistem. Nebude chybět ani bar Bambuco, který nabídne lokální vína, koktejly z tequily nebo selekci mezcalu. Na party pak poslouží Freddy’s Bar s živou hudbou u pláže.

Podpora lokálních umělců i přírody

Kulturní aspekt splní i fokus na lokální fotografii díky kreativnímu konceptu s názvem Fotografía Maroma. První čtyři fotografové, Patricia Lagarde, Javier Hinojosa, Ilán Rabchinskey a Margot Kalach, vystaví svá díla i na Art Baselu v Miami i na dalších uměleckých eventech po celém světě. Maroma se spolu se značkou Guerlain také iniciativně postaví na ochranu ohroženého druhu včely melipona, vodních želv a místního ekosystému.

Mohlo by vás zajímat