Hublot pomáhá hodinkami africkým nosorožcům

Již po čtvrté se hodinářské domy ze skupiny LVMH setkaly na unikátním eventu, aby představily své pracně navržené a vyrobené novinky. Značka Hublot ukázala na LVMH Watch Week i speciální model, který napomáhá záchraně nosorožců.

Sběratelská kolekce, kterou společnost Hublot podporuje organizaci SORAI Save Our Rhinos Africa India, je od roku 2013 již třetí v pořadí. SORAI založil ambasador společnosti Hublot a bývalá mezinárodní kriketová hvězda Kevin Pietersen. Jeho práce pomáhá chránit nosorožce ohrožené vyhynutím, a to především před pytláky.

Barvy vybrané pro třetí limitovanou edici 100 kusů hodinek jsou inspirovány západem slunce. To značí zvýšené nebezpečí, jemuž nosorožci s příchodem noci čelí. Slunce je zde však také symbolem naděje, nového úsvitu. Stejně jako u předchozích dvou limitek poputuje část výtěžku z prodeje hodinek právě organizaci SORAI.

Mohlo by vás zajímat

NewsRoad trip v legendě: Návrat Giotta

Značka Bizzarrini, nesoucí jméno jednoho z nejtalentovanějších automobilových inženýrů a designérů, jakého kdy svět viděl, zažívá znovuzrození. Na rtech všech milovníků…

NewsRoger Federer a Halle Berry rozzářili podzim ve Švýcarsku

V novém humorném a inspirativním krátkém filmu, natočeném uprostřed scenérie Lucernského jezera, se tenisová legenda Roger Federer setkává s hollywoodskou hvězdou Halle Berry při cestování po některých z nejikoničtějších tras švýcarské veřejné dopravy. Kampaň tak opět zdůrazňuje turistický potenciál barevného období a jeho rostoucí význam pro cestovní ruch.